Skip to main content
Karta Visa Classic Debetowa

Karta Visa Classic Debetowa

    Karta Visa Classic Debetowa

    Karta wydawana przez Bank jest międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą.

    1. Karta umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji:
      • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem Visa, wyposażonych w terminale POS;
      • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem Visa lub PLUS;
      • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, wyposażonych w terminale POS, oznaczonych emblematem Visa;
      • płatności bez obecności karty, dokonywanych w Internecie.
    2. Przy użyciu karty jej Użytkownik może sprawdzić wysokość wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką usługę.
    3. Użytkownik karty ma możliwość dokonywania awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku utraty karty podczas pobytu za granicą.

    Użytkownik może dokonywać transakcji przy użyciu karty do wysokości wolnych środków na rachunku, w ramach dziennych limitów transakcyjnych określonych przez Centralę Banku.

    Okres ważności karty wynosi 2 lata i kończy się w ostatnim dniu miesiąca daty ważności podanej na awersie karty.

    Użytkownik może dokonać zastrzeżenia karty poprzez:

    • telefonicznie w Centrum Kart (tel.:+48 22 634 50 00 - czynny całą dobę),
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
    • osobiście lub telefonicznie w jednostce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

    Bank nie ponosi odpowiedzialności za:

    • transakcje dokonane przy użyciu karty i numeru PIN,
    • odmowę realizacji transakcji w bankomacie lub terminalu elektronicznym POS,
    • odmowę przyjęcia zapłaty za pomocą karty przez punkt handlowo - usługowy,
    • awarię bankomatu uniemożliwiającą dokonanie transakcji kartą,
    • zastrzeżenie karty Użytkownikowi karty zgłoszone przez Posiadacza rachunku,
    • konsekwencje nie zgłoszenia przez Posiadacza rachunku zmian danych ujętych we Wniosku,
    • uszkodzenie lub zniszczenia karty z przyczyn niezależnych od Banku,
    • operacje dokonane na odległość z wykorzystaniem karty bez jej fizycznego przedstawienia.

    Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje zastrzeżoną kartą od momentu zgłoszenia do Centrum Kart.

    Wypłaty z bankomatów Banku Spółdzielczego w Łomży, Banku Polskiej Spółdzielczości, zrzeszonych w BPS Banków Spółdzielczych, Banku BGŻ oraz sieci Planet Cash4you dokonywane są bezprowizyjnie.

    Wykaz lokalizacji bankomatów w których wypłaty realizowane są bez opłat: www.bankbps.pl

     
     

     

     

    Centrala Łomża

    ul. Aleja Legionów 5, 18-400 Łomża,tel. (86) 218-33-33, (86) 218-43-14, (86) 218-91-29, godz. otwarcia 8.00 - 16.00

    Śniadowo

    ul. Ostrołęcka 20, 18-411 Śniadowo tel. (86) 217-61-15, fax.(86) 217-61-70 godz. otwarcia 7.30 - 15.15

    Miastkowo

    ul. Łomżyńska 11, 18-413 Miastkowo, tel. (86) 217 42 87, fax. (86) 217 48 79, godz. otwarcia 7.30 - 15.15

    Zambrów

    al. Wojska Polskiego 6, 18-300 Zambrów tel. (86) 271-22-88 tel. (86) 277-43-45 godz. otwarcia 8.15 - 16.00

    Nowogród

    ul. Nadnarwiańska 1, 18-414 Nowogród, tel. (86) 217 58 63, tel. (86) 217 55 87, fax. (86) 217 55 87, godz. otwarcia 7.30 - 15.15

    Zbójna

    ul. Łomżyńska 70, 18-416 Zbójna, tel. (86) 214 01 76, godz. otwarcia 7.30 - 15.15

    Łomża Filia Sybiraków

    ul. Sybiraków 22, 18-400 Łomża, tel. (86) 211 52 97, godz. otwarcia 8.00 - 15.50

    Łomża Filia Wyszyńskiego

    ul. Wyszyńskiego 20, 18-400 Łomża, tel. (86) 218 29 45, godz. otwarcia 8.15 - 16.00

    Szczepankowo Punkt Kasowy

    18-412 Szczepankowo, tel. (86) 217 09 15, godz. otwarcia 8.00 - 12.45

    Znajdziesz nas też tutaj