BLIK na telefon
BLIK na telefon w aplikacji mobilnej.
Udostępniamy Państwu nową funkcję aplikacji mobilnej Nasz Bank - BLIK na telefon.
Funkcja pozwala przesyłać natychmiastowo (kilkanaście sekund) pieniądze na rachunek odbiorcy z wykorzystaniem numeru telefonu odbiorcy korzystającego z BLIKA.
Cechy usługi:
- konieczność posiadania aplikacji mobilnej Nasz Bank
- konieczność posiadania numeru telefonu odbiorcy
- brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy
- limity przelewów na telefon to: jednorazowo do 500 zł oraz dziennie do 500 zł
Zaletami usługi są: szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy.
Warunki niezbędne dla skorzystania z usługi BLIK na telefon:
- smartfon z zainstalowaną AKTUALNĄ aplikacją "Nasz Bank"
- włączone opcje w ustawieniach aplikacji: "Ustawienia BLIK" oraz „Przelew na telefon BLIK”
Jak wykonać przelew na telefon BLIK ?
- Zaloguj się do aplikacji "NaszBank"
- Wybierz zakładkę "Płatności"
- Wybierz opcje „Przelew na telefon”
- Wpisz numer telefonu odbiorcy przelewu, nazwę odbiorcy, tytuł operacji, kwotę operacji
- Wybierz DALEJ, potem WYKONAJ i podaj e-PIN aplikacji zatwierdzający transakcję.