BLIK na telefon

BLIK na telefon w aplikacji mobilnej.

 

BLIK na telefon

Udostępniamy Państwu nową funkcję aplikacji mobilnej Nasz Bank - BLIK na telefon.
Funkcja pozwala przesyłać natychmiastowo (kilkanaście sekund) pieniądze na rachunek odbiorcy z wykorzystaniem numeru telefonu odbiorcy korzystającego z BLIKA.

Cechy usługi:

  • konieczność posiadania aplikacji mobilnej Nasz Bank
  • konieczność posiadania numeru telefonu odbiorcy
  • brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy
  • limity przelewów na telefon to: jednorazowo do 500 zł oraz dziennie do 500 zł

Zaletami usługi są: szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy.

Warunki niezbędne dla skorzystania z usługi BLIK na telefon:

  • smartfon z zainstalowaną AKTUALNĄ aplikacją "Nasz Bank"
  • włączone opcje w ustawieniach aplikacji: "Ustawienia BLIK" oraz „Przelew na telefon BLIK”

Jak wykonać przelew na telefon BLIK ?

  • Zaloguj się do aplikacji "NaszBank"
  • Wybierz zakładkę "Płatności"
  • Wybierz opcje „Przelew na telefon”
  • Wpisz numer telefonu odbiorcy przelewu, nazwę odbiorcy, tytuł operacji, kwotę operacji
  • Wybierz DALEJ, potem WYKONAJ i podaj e-PIN aplikacji zatwierdzający transakcję.